31 Ocak 2011 Pazartesi

KABAK CEKIRDEGI ILE SUSLU KALEMLIK



Aycekirdegi ne kadar guzel suslemis kalemligi. Aslinda ayni yontemle yapilmis kalemlik ve cerceve ornegi yillar yillar once eklemistim bloga, cok uzaklardan cok sevdigim bir arkadasim ogretmenler gunu icin yapmisti, kalemligin tabani ve cerceve kalp seklindeydi cok hos olmustu. Ilk adresim olan meralsa.blogcu.com'a eklemistim onlari. Ben uzun zamandir o bloguma giremiyorum kac kere blogcuya mail yazdim ama bir cevap gelmedi sanirim birileri sifremi kirip degistirdi cunku blogun goruntusu tamamen degisti. Ilk goz agrim olan meralsa'ya giris yapamamak icimde dert zaten bu sebeple tekrar hatirladim.
Ben yinede arsivden arastirdim ama bulamadim onlari bu aralar aradiklarimi bulamiyorum nedense :)
Etkinligin yapilisi anlasiliyor zaten fotograflardan, kabak cekirdegi boyandiginda bambaska bir hal almis...
Kaynak: solountip

5 yorum:

Nur dedi ki...

ikinci dönem yapılacaklar listesine eklendi :)

Meral dedi ki...

yaptiginda bizlerlede paylasirsin artik nurcum :)

Unknown dedi ki...

çok yaratıcı bir çalışma ,ellerine sağlık

Asis dedi ki...

Meralcim sanırım uzun süre kullanılmayan blogları kapatmış blogcu bende giremedim :( çoook sevgilerimle öpüyorum.

Meral dedi ki...

ama niye kafalarina gore kapatirlarki!! ustelik kac kere mail yazdim cevap gelmedi :((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle