8 Eylül 2007 Cumartesi

SINIF DEKORASYONU

Pazartesi gunu birinci siniflarla beraber anasiniflarida bir hafta onceden okula basliyor bu yil. Butun ogretmen arkadaslara, butun ogrencilere ve butun velilere ozellikle bu sene okula baslayacak olan minik kardesim [artik minik dememem gerekiyor sanirim kendisi coktaaannn buyudu ama bizim haberimiz yok :)] Berire'ye ve ondan cok daha fazla heyecanli olan anneme basarilar diliyorum ;) :)
Dilerim herkes icin guzel bir egitim yili olur.

Tum zorluklara ragmen yilmadim sinif dekorasyonu icin fikir arayan arkadaslara sinif suslemelerinden ornekler sectim bugun, saatlerdir surekli kopan internetime, resimleri bir turlu yuklemeyen blogspota inat bu konuyu bu gece yayinlayacagim dedim basardim iftiharla begenilerinize sunuyorum :) :)




27 yorum:

Adsız dedi ki...

bunlara bayıldııııııııııııııım
aynur

Adsız dedi ki...

Selam canım,hepsi harika süslemelerin ;)) Sana da iyi pazarlar,iyi geceler.Öpüldünnn kocaman ;)

Adsız dedi ki...

sevgili ogretmenim
yine cokguzel paylasimlarin icin tesekkur ederim.Basarilar dilerim.selamlar.Nesringul

Adsız dedi ki...

canım mutlu pazarlar.bilgisayarda sorun vardı.pek giremedim.çocuklarla evle uğraşıyorum şimdilik.görüşmek üzere.

Adsız dedi ki...

Canim iki yil aradan sonraki ilk ders gununde basarilar dilerim. Ilk firsatta mailleselim. Optum

Selma Ulker

Adsız dedi ki...

Selam canım sana keyifli neşeli başlangıçlar ;)Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

elinize sağlık hepside güzel fikirler

Adsız dedi ki...

slm canım hoş geldinnn.....yie harikasınnn cok öpüyorum

Adsız dedi ki...

slm canım hoş geldinnn.....yie harikasınnn cok öpüyorum

Adsız dedi ki...

canım nasılsın.mert yarın birinci sınıfa başlayacak.çok heyecanlı.sana sevgilerini yolluyor.

Adsız dedi ki...

Merhaba Meral'cim. Buralardayim arkadasim ama yogunluk vede yorgunluk bu aralar sayfama ugramama izin vermiyor:)) Ama böyle firsat buldukca ugramaya calisiyorum. Malum cocuklarin faaliyetleri, planlar, egitimler derken daha cok kosturmaca oluyor. Sende iyisindir umarim canim. Sicacik sevgi ve selamlar.

Adsız dedi ki...

İyi geceler ;)))

Adsız dedi ki...

Güzel bir haftasonu diliyorum ;))Sevgiler

Adsız dedi ki...

merlacim nerelerdesin.özledik seni.

Adsız dedi ki...

slm merhabalar.. ben lise öğrencisi çocuk gelişimi bölümünde okuyorum ve ödevim için sitenize bakıorum çok güzel çalışmalar yapmışsınız tebrik ediyorum ..saygılarımlaa..öznur

Adsız dedi ki...

MERHABALAR MERAL HANIM ETKİNLİKLERİNİZİ ÇOK BEĞENEREK TAKİP EDİYORUM.BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM.BENİ BİR KONUDA BİLGİLENDİRİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.BEN KIZMESLEK LİSESİ MEZUNU 1 YILLIK ÖĞRETMENLİK TECRÜBEM VAR.BUSENE ORYANTASYON EĞİTİMİNE KATILDIM VE SERTİFİKAM OLACAK.ACABA DEVLET ATANMASI OLMADAN İLKÖĞRETİMLERİN ANASINIFLARINDA VEYA BELEDİYELERİN ANAOKULLARINDA ÖĞRETMENLİK YAPABİLİR MİYİM?NE OLUR YARDIM EDİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

Canım teşekkürler,biliyorum çok yoğunsun bende çalıştığım için anlıyorum seni.Güzel bir hafta dileğimle iyi geceler ;)

Meral dedi ki...

Yorum yazan herkese cok tesekkur ederim.

Alacaginiz sertifikayla usta oreticilik yapabilirsiniz bildigim kadariyla. Nerde gorev yapmak istiyorsaniz orani ilce milli egitimine basvurmaniz gerekiyor.
Dilerim istediginiz bir yerde gorev alabilirsiniz.

Meral

Adsız dedi ki...

sevgili öğretmenm kusura bakmayn ama ben hiç yararlanamadm sadece kapı süsleri koymuşsunuz trafikle ilgili hiçbir süsleme bulamadm

Adsız dedi ki...

meralcigim,paylasımların icin tesekkurler. Ellerıne saglık,cok cok opuyorum. Nesrıngul

Adsız dedi ki...

gercekten güzel süslemeler cok yaratıcı bende fikir edinmiş oldum.

Adsız dedi ki...

arkadaşım çok yaratıcısın başarılar

Adsız dedi ki...

faaliyetlerin için teşekkürler

Adsız dedi ki...

gercekten cok güzel bunlar ellerinize saglık aradıgım etkinligi buldum
cok teşekkür edrim ellerinize saglık

Nur dedi ki...

bunların hepsi çok güzel çok teşekkürlerrrr

Adsız dedi ki...

MERAL HANIM FAALİYETLERİNİZ NE ZAMAN DEGİŞECEK ÖPTM SEVGİLERLE KAL

Adsız dedi ki...

bncedee çok güzel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle