13 Ocak 2011 Perşembe

YAVRU KUSLAR SANAT ETKINLIGI





Bu cici kuslar allkidsnetwork'ten.
Bahar aylarina daha cok yakisir bu etkinlik sanirim ama cok sevimli olmuslar bahari beklemeye de gerek yok belki :)
**Bu kuslar bana benim gecen yil yaptirdigim civcivi hatirlattilar baktimda o da baya guzelmis :)
Postlarin altinda artik "bunlarda ilginizi cekebilir" basligi altinda eski yazilarim gorunuyor belki dikkatinizi cekmistir bilmiyorum ama benim dikkatimi cok cekiyor aaa bak bunu da yaptirmisim sunu da diye merakla okuyorum yazilarimi :) onlara baktikca daha da cok ozluyorum isimi. Uc yil gececekmi? ben geri donecekmiyim? tekrar calismaya baslayacakmiyim? coookkkk uzak geliyor bunlar bana...

4 yorum:

özlemnitta dedi ki...

Çok eğlenceli bir çalışma.Kızımla beraber uygulayabiliriz.
İyi ki paylaşmışsınız:))

Asis dedi ki...

Meralcim insanın sevrek yaptığı işi olması güzel önce,daha o kadar gençsinki üç yıl göz açıp kapayana kadar geçer inan.İnşallah yeniden dönünce yaparsın mesleğini,ama sonra şikayet yokkk haa ;) öpüyorum.

Meral dedi ki...

Insallah gecerde yine baslarim calismaya ama sikayet etmeyecegim konusunda soz veremem :)

Meral dedi ki...

sihirligunce begenmene sevindim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle