4 Şubat 2011 Cuma

SEVIMLI DINAZOR :)


Bir zamanlar sevimli dinazor isminde bir cizgi film vardi, pembe bir dinazordu adi da Dino'ydu, ben cok severdim izlemeyi :)
Bu etkinligi gorunce aklima Dino geldi :)
Son iki gundur garip bir halsizlik vardi uzerimde buna neden olabilecek ne bir agri ne bir ates hic bir sey yoktu ama sebebigini anlayamadigim bir halsizlik...
Butun enerjimi birileri almista bana bombos bir beden kalmis gibi iki gun boyunca uyudum, sanki narkoz almistim cok kotuydu cok!!
Saglik gibisi yokmus meger!!
Bugun cok sukur hayata yeniden donmusken :) yeni bir etkinlik ekleyeyim dedim bir de haberim var, uzun zamandir aklimda kendi alan adimi almak vardi meralinanasinifi ile mi devam etsem yeni bir isim mi alsam derken yeni alan adimi aldim, birkac gun icinde aktif hale gelecek.
Sitenin yeni ismi "BOYALI ELLER" olacak.
Nereden esti derseniz her sanat etkinligi sonrasinda boyaya bulanan minicik ellerden esti :)
Hayirli ugurlu olur insallah :)
Dinozorumuza donmek gerekirse asagida malzemelerini goruyorsunuz bundan sonra nasil olacak derseniz kaynak artandcrafts'a bir tik...

2 yorum:

Asis dedi ki...

Meralcim hayırlı olsun yeni adın :)güle güle keyifle kullan.Sağlık gibisi yok önce sağlık diyelim...Dinazor çoook sevimli gerçekten,çok sevgilerimle öpüyorum.

Meral dedi ki...

tesekkur ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle