19 Ocak 2011 Çarşamba

HANGISINDEN BASLASAM :)


Bu fotograf benim icin mutlulugun fotografi oldu dun :)
Cok uzak yollardan geldi bu kitaplar.
Turkiye'den gelecek bavullari bekliyordum haftalardir, bavullarimin icinde neler vardi neler :) birde bu kitaplar...
Dun cok sukur sagsaglim gelen butun siparislerime kavustum, kitaplarima da tabii..
Siralayip uzun uzun baktim once, hangisinden baslasam diye dusundum ve secimim "Kucuk Ari" oldu simdiden yariya geldim neredeyse, cok akici, surukleyici bir kitap.
Ilerleyen gunlerde yazarim belki "Kucuk Ari" ve okudukca diger kitaplar hakkinda...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Ahh ne güzel ne güzel :)
Yeni kitaplarım olunca çok mutlu olurum ben de :)
Gözünaydın diyeyim sana da..
Küçük arıyı okumuştum,hakikaten çok sürükleyici,ürpermiştim o kızın hayatını gözümde canlandırdıkça
Ne kadar şükretsek az halimize..
Diğer kitapları merak ettim :)

Meral dedi ki...

Kesinlikle elimizde olan seyler bizim oldugu icin onlarin olmama ihtimali bile gelmiyor aklimiza aslinda soyle bir dusununce sukretcek o kadar cok sey varki.
Bende merakliyim diger kitaplar hakkinda :)

Nur dedi ki...

ooo ne güzel bir sürü kitap hepsinin yorumlarını merakla bekliyorummm :) özellikle kelebek ve saklı bahçeyi çok merak ettim :) Küçük arı yı okumuştum akıcı ama beni pek sarmadı nedense

Meral dedi ki...

okudukca yaparim insallah yorumlari nurcum, sakli bahce ve kelebek hakkinda cok guzel seyler okudum bakalim bende begenecekmiyim..

Asis dedi ki...

Meralcim keyifli okumalar :)Kelebek çarptı gözüme yıllar önce (25)okumuştum hastane odasında :)çoook öpüyorum.

Meral dedi ki...

ooo baya olmus okuyali:) begenmismiydin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle