28 Ekim 2007 Pazar

CUMHURIYET SIIRLERI... COCUK SARKILARI...


Eskisi kadar ilgilenemiyorum siteyle :(
Itiraf etmem gerekirse ara verdikten sonra yeniden adapte olamadim galiba :(
Aslinda cogu zaman bilgisayari acamiyorum bile, o kadar cabuk geciyorki gunler bir Pazartesi gunununu bir de Cuma gununu hatirliyorum ortada kalan gunler ise tam bir bosluk, hayal meyal hatirliyorum :) :)
Yeni konu ekleyemedigim gibi blog arkadaslarimida ziyaret edemiyorum, yorumlara, maillere cevap veremiyorum :( bunlari dusununcede kendimi kotu hissediyorum :(

Tum bunlara ragmen beni ziyaret edip yorum birakan butun arkadaslara cooooookkkkk tesekkur ediyorum, yakinda eskisi gibi sizlerle olacagim soz!! :)

Bu arada Elif'in yorumunda sordugu soruya cevap vereyim hemen, o sandalyeler ugruna ne kavgalar oluyor Elif :) :)

Gun boyunca " Ogretmeeennniiiimmmm ..... benim sandalyeme oturmuuuuussssss!! " seklinde kac sikayet duyuyorum hatirlamiyorum, bosta kalan bir dolu sandalye varken neden "O" sandalye o kadar onemli hala cozebilmis degilim :) :)
Masalarla ilgili o tur sorunlar yasamiyorum cok sukur! :)
Bugun icin yayinlamayi planladigim faaliyetler vardi aslinda, ama sonradan cumhuriyet bayrami oncesi cumhuriyet siirleri yayinlamanin daha uygun olacagini dusundum.

Siirlerden sonra uzun zaman once kesfettigim bir site adresi var, adreste cocuk sarkilarini melodileri ve notalariyla birlikte bulabilirsiniz.
Herkesin cumhuriyet bayrami kutlu olsun.
Ayrica tum sehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum.

YASASIN CUMHURIYET

Coşkunuz, sevinçliyiz.
Ayrı, gayrı değiliz,
Bütün Türkler hep biriz,
Yaşasın cumhuriyet.
Dünyaya şeref saldık,
Nice ülkeler aldık,
Alnı lekesiz kaldık,
Yaşasın cumhuriyet.
Atatürk kalbimizde,
Yürürüz her gün biz de
Onun çizdiği izde,
Yaşasın cumhuriyet.
Türk, askerdir doğuştan;
Hoşlanırız boğuştan,
Bize anadır vatan,
Yaşasın cumhuriyet...
Yaşasın vatan ana,
Bağlıyız candan ona,
Ne mutlu Türk olana,
Yaşasın cumhuriyet.
Rakım ÇALAPALA


29 EKIM (Ali PÜSKÜLLÜOĞLU)

Cumhuriyet bayramı
Geldi bize ne mutlu !
Bayraklarla donattık,
Güzel okulumuzu.
Sokaklarda, evlerde
Al bayrak dalgalanır.
Onun o al rengini
Bütün bir dünya tanır.
Yirmi dokuz Ekimi
Karşılarız neşeyle
Çünkü bugün erdik,
Büyük Cumhuriyet'e
Yürüyün arkadaşlar
Hep ileri koşalım,
Bugün bayramımız var,
Gelin bayramlaşalım.

Ali PÜSKÜLLÜOĞLU

CUMHURIYET BAYRAMI (İ.Hakkı TALAS)

Ay-yıldızlı bayrağım,
Semaları donatmış.
Bugün bayram var diye,
Şafak erkenden atmış.
Yüksek tanklar süslemiş,
Caddeleri, yolları.
Bugün gözler ilerde,
Bugün başlar yukarı.
Akın akın insanlar,
Meydanlara koşuyor.
Bugün bayram var diye,
Bütün millet coşuyor.
Bu güzel Cumhuriyet,
Devletimin temeli.
El üstünde yaşatmak,
Hepimizin emeli.
I.Hakki Talas

COCUK SARKILARI

Biraz once bahsettigim adrese ulasmak icin TIKLAYIN!

32 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım çok teşekkürler,zamanım olmuyor ilgilenmeye birde içimden gelmiyor birşeyler yazmak son zamanlarda...ama ben seni fırsat buldukça ziyaret ederim canım unutamam ;))Sevgiler sana kocamannn.Eveet süper anneanne olucam söz :))

Adsız dedi ki...

iyiki varsınız çok güzel bir site başarılarınızın devamını diliyorum

Adsız dedi ki...

Nihayet Meral Öğretmenim,
Sizleri tekrar aramızda görmek ne güzel...
Anlıyorum sizi, hafta içi öğrencilerle uğraşmak gerçekten yorucu.
Vaktin nasıl geçtiğini anlamamak ise sizin onları ne kadar çok sevdiğinizi ve mesleğinizi önemsediğinizi gösteriyor.
Egehan da bu yıl 3 yaşını bitirdiği için tam gün olarak Kız meslek lisesinin anasınıfında okula başlamıştı. İlk hafta bir hevesle başladı ki sormayın. Çok mutluydu... 2. hafta gitmek istemedi. Üstelik tuvalet alışkanlığı kazanmışken hiç altını ıslatmayan çocuk altını ıslatmaya başladı. Biz de göndermedik. Bir sene daha beklemeyi uygun gördük.
İmkânları bol bir okuldu fakat 3 kadrosu olan okulda tecrübesiz bir öğretmen, bir şef ve bir aşçı vardı. Bir öğretmen daha geldi, eş durumundan tekrar gitti. Sanırım sorun eleman yetersizliğinden kaynaklandı. Necdi Şentürk isminde güzel bir özel okul daha vardı, oraya vermediğimiz için çok üzüldüm.

Adsız dedi ki...

canım seni anlıyor ve hiç gücenmiyorum.kendine iyi bak.iyi akşamlar..

Adsız dedi ki...

canım seni anlıyorum hiç merak etme sen.kendine iyi bak.hoşçakal..

zehra dedi ki...

eller�n�ze sagl�k unuttugumuz sark�lar:)

Adsız dedi ki...

İyi gecelerrr ;))))

Adsız dedi ki...

Meralcim taşınmışsın yeni evin hayırlı olsun :)) Ben iyiyim koşturmaca aynı. Sen de iyisindir umarım :)

cgty dedi ki...

selam canım. Sen en çok ziyaret ettiklerim arasındasın. dörtgözle yenilikler bekliyoruz. Öğretmenlerimizde biliyormuş blogunuzu :)
Tanınıyorsunuz yani. lütfen ihmal etmeyin yaptıklarınızı ekleyin olurmu sık sık..
kartopum

Adsız dedi ki...

Meralcim facebookta sana baktım buldum ama emin değilim istersen yorum olarak tam adını yaz seni ekliim sende beni görmüş olursun istersen tabii:==))

Adsız dedi ki...

Meralcim seni ekledim. İsmimi burdan tam vermiim ama özlem gördügünde sende ekle kuşum :) istersen senin yorumuda sileyim sen bilirsin bana cevap dönersen sevinirim çok öptüm seni:))

zeynep dedi ki...

cok güzel bir paylaşım cok tesekkürler. hayırlı hafta sonları. iyi akşamlar:)

Adsız dedi ki...

Merhaba öğretmenim,
Pazar gününüzün güzel gçmesini dilerim. Sizi anlıyorum, zaman çocuklarla uğraşmaktan öyle bir kısalıyor ki. Zaman bulmak güç gerçekten internetin başına geçmek için.

Adsız dedi ki...

selam.. huuuu huu . Tr yaramadı size öğretmenimmm..
Çaça yanımda şimdi, sizin sınıfı gördü ve sınıfımda kardelenleri söylemeye başladı :))

zehra dedi ki...

gelelim bu g�n�n mesaj�na
herkeze mutlu sagl�kl� ve huzurlu bir hafta diliyorum
vee en super haberi en sona saklad�m....
s�k� durun geliyorrr
cumaninnnn gelmesine sadece 4 g�nnn kald�����ya�as�nnnnn

Adsız dedi ki...

meralim örtmenim, nasıl gidiyor eğitim- öğretim işleri...
yardıma gelelim mi, biliyorsun bizim camia büyük.
yaaa..ben özlüyorum senin faaliyetlerini..
Atatürk'ümüzün salıncak fotoğrafını gördün mü .. pek sevimli,çok tatlı, çocuk gözleri parlıyor Atatürk'ün..
sevgilerimle..buradaki çocukları unutma:)) sfelsefeci

Adsız dedi ki...

Sevgilerrrrr ;))
asis

Adsız dedi ki...

merhabalar canım.sen gelemiyosun ben geldim.sevgiler...

RAMAZAN KISA dedi ki...

Hayatimin ogretmeni,
belcikadan kucak dolusu sevgiler.

Ramazan

Adsız dedi ki...

Bugünden öğretmenler günün kutlu olsun canım,öpüyorum ;)Sevgilerimle
asis

Adsız dedi ki...

24 kasım öğretmenler gününüz kutlu olsun öğretmenim.

Adsız dedi ki...

Selam canım,ben seni özledim geldim ;)) Sevgilerimle

asis

Adsız dedi ki...

Selammmm,bana gitme demiştin ama ben döndüm sen gitmişsin umarım kısa bir aradır ;)
Ailenle sağlıklı,mutlu bir yıl geçirmeni dilerim.Sevgilerimle
asis

Adsız dedi ki...

Selammm,herşey yolundadır inşallah çünkü hala yoksun :( Sevgiler
asis

Adsız dedi ki...

Meral öğretmenim, merhaba demek istedim ama artık uğramıyorsunuz galiba... Buralar sizsiz olmuyor.

Adsız dedi ki...

Ama hala yoksun :( Herşey yolunda mı ? Sevgilerimle
asis

Adsız dedi ki...

sevgili meral ögretmenim sizin o guzel paylasımlarınızı ozledik bekliyoruz sevgiler selamlar.Nesringul

Adsız dedi ki...

Merhaba Meral Hanım,

Uzun zamandır sitende seni göremiyoruz.

Dönüşünü dört gözle bekliyoruz.

Seni çok özledik...

Hayattaki en büyük hayranın...

Kocandan sevgiler...

Adsız dedi ki...

İYİ BAYRAMLAR :))
ASİS

gülcelem dedi ki...

merhabalar sevgiler

gülcelem dedi ki...

23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramınız kutlu olsun sevgiler

e.esma.albayrak dedi ki...

bahsettiğm kitapta bu resimleriniz var...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle