9 Ocak 2011 Pazar

KAR TANELERI...

Kis mevsimi ile ilgili en guzel etkinliklerden birisidir kar taneleri...
En begendigimi en basa koydum, cok hos olmus sinif suslemeleri icin de kullanilabilir, adim adim nasil yapildigi BURADA...


Bunlarda kahve filtresi kullanilarak yapilmis, cocuklarin zevkle ve kolayca yapabilcegi bir etkinlik, yapilisi BURADA..
Bu kar tanesi beyaz kagit kullanilarak yapilmis ama aluminyum folyo kullanilarak yapilani cok daha hos duruyor, yapilisi ile ilgili video BURADA..

Sonuncusu ise kagit rulo dan yapilmis, yapilisi BURADA..
En son olarak herkese iyi haftalar diliyorum :)
Umarim blogun yeni goruntusunu begenmissinizdir, ben bunu cok begendim :)

2 yorum:

Nur dedi ki...

bu yıl bizde rulodan yaptık kar taneleri :)

Asis dedi ki...

Şablon yine değişmiş :) güzel olmuş..Kar taneleri çok hoş gözüküyor,gerekli olduğunda denenebilir ;) sevgilerrrrr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle