7 Ekim 2007 Pazar

BAKIIIIINNNN BIZ NELER YAPTIIIIKKK!!!! :) :)

Oncelikle birazdan goreceginiz eserlerin minik sahipleri ile tanisin :)

Aslinda sinif mevcudumuz 26 bu karede hepsini goremiyorsunuz, diger eser sahipleriyle bir dahaki sefere tanisirsiniz :) ;)

Gelelim neler yaptigimiza yaptiklarimiz bunlarla sinirli degil tabii bunlar fotograflarini cekebildiklerim....

ASLAN


Daha onceden kartona cizilmis daireleri kestiler, yine onceden hazirlanmis seritleri [seritler aslanin yelesi oluyor ;)] dairenin etrafina yapistirdilar en son agiz, burun, goz yaptilar ve aslanlarini tamamladilar.

CICEK BUKETI





Onceden kartonlara cizdigim cicekleri kestiler, resimlerini yapistirip buket yaptik...

GOKKUSAGI

Ellerinin kaliplarini kestiler, gokkusagi seklinde yapistirdik..

GAZETE KOSESI

Onceden anneleri ile beraber gazeteleri okudular, cocuklarla ilgili haberleri kesip getirdiler, fon kartonuna yapistirip suslediler.

KIRPI

Onceden haziladigim daireleri kestiler,

Kestikleri daireleri ikiye katlayip yapistirdilar, yine onceden hazirladigim ucgenleri (kirpinin dikenlerini) katlayip yapistirdiklari dairelerin uzerine yapistirdilar.

Bunlarda butun kirpilerimizin bitmis hali, her faaliyet saatinin sonunda ellerini yikamadan once bu panonun onunde uzun uzun eserlerini incelemeyi cok seviyorlar :) :)

30 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

çocuklar çok şekerler, harika işler yapmışsınız birlikte

Cocukla Cocuk dedi ki...

çocuklar çok şekerler, harika işler yapmışsınız birlikte

Adsız dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

harika etkinlikler yapmışsınız gerçekten,çocuklar çok şeker:)başarılarınızın devamını dilerim.meral hanım bana yardım ederseniz çok sevinirm.umarım yanıtlarsınız.kız meslek lisesi mezunuyum ustaöğretici sertifikam var.hastanelerin kreşleri varmış,acaba orda çalışabilirmiyim ne gibi şartlar aranıyor ,nasıl başvurulur.teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Selam canım,senin ufaklıklar harika görünüyor ;))Çok güzel çalışmalar yapmışsınız,başarılar canım.Senin ve ailenin kandili kutlu olsun öpüyorummm ;))

Adsız dedi ki...

Merhaba Öğretmenim,
Ne şeker şeyler bunlar. Harika iş çıkarmışlar. Hepsini kutluyorum. Başarılar çocuklar...

Adsız dedi ki...

Haaa, unutmadan kadir geceniz mubarek olsun. Selamlar.

Adsız dedi ki...

canım öğrencilerin cok tatlılar aynı senin gibi...
faliyettlerinizde cok tatlı olmuşlar hepsinin ellerine sağlıkkkk

Adsız dedi ki...

Meral'cim merhaba nasılsın?
Öğrencilerin maşallah ne kadar tatlılar. Ne kadar güzel şeyler yapmışlar öyle. Eeee öğretmenleri marifetli de ondan bence :)))

Çok öptüm seni bana da uğra unutma :)
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım bayramın kutlu olsun.sevgiler...

Adsız dedi ki...

Öğretmenim sizinde bayramınız kutlu olsun. Memleketteydim, bu gün döndüm. İyi çalışmalar.

Adsız dedi ki...

Selam canım,geçmiş bayramın kutlu olsun.Öpüyorum
Biraz grip olmuşum sana geçmesin ben kaçtım ;))

Adsız dedi ki...

Merhaba Meral hanım,ben usta öğreticiyim.Anamur da çalışıyorum.Siteniz tek kelimeyle bir harika.Çok faydalanıyorum.Emeğiniz ve yüreğiniz için çok teşekkürler,herkes sizin gibi paylaşımcı deyil,Kucak dolusu sevgiler.

cgty dedi ki...

selam canım bende yorum yazdım ama çıkmaış.
htpp://basaricocuk.blogspot.com
Çaçanın okul blogu kardeş ekledik sizide.
sevgiler iyi çalışmalar.

Adsız dedi ki...

kirpiler çok hoş hiç aklıma gelmemişti kirpi yaptırmak. Ayrıca senin öğrencilerin de sandalye renkleri yüzünden seni deli ediyorlar mı? İkincisi zannedersem masalardan ikisi farklı renkte onlara da oturmak için itişiyorlar mı?

Adsız dedi ki...

ayyyyyyyyyyy etkınlıklerınzı bır harıka kendıme burdan orneklerınızı ornek alıorummmmmmmm...

Adsız dedi ki...

Merhaba Meral Öğretmenim,
Özlettiniz kendinizi yaaa...
Blogcu ve blogspottan soyutlandınız sanki, artık uğramıyor musunuz? Yeni çalışmalarınızı bekliyorum.

Adsız dedi ki...

10çg sınıfı dediki

Adsız dedi ki...

çok değerli öğretmenim sitenizi çok beğeniyorum. bende anasınıf öğretmeniyim sınıfımı oluştuyorum.bize oyuncak ve kırtasiye konusunda yardımcı olabilirmisiniz. Nereye gittiysek yrdımcı olmadılar.çok mağdur oluyorum.
adres:
boyunlu ilköğretim okulu Silvan/Diyarbakır
tlf:05063580608

Adsız dedi ki...

MERABALAR BENDE S�Z�N G�B� B�R ANA OKULU �GRETMEN�Y�M S�TEN�ZE B�LMEDEN ARA�TIRMAK AMA�LI GIRD�M VE COK BEGENDIM ETKINLIKLERINIZ COK GUZEL COCUKLARIMA HEMENC�K YAPTIRCAM:)BOLE BILGILERINIZI BIZIMLE PAYLASTINIZ �C�N COK TE�EKKUR EDIORUM KUCAK DOLUSU SEVG�LER:):):)

Adsız dedi ki...

iyi gunler Meral Hanim;

sitenizi yeni kesfettim; inanin bilgisayarin basinda bile ne kadar hevesli ve isini ne kadar seven biri oldugunuz anlasiliyor; ben su an yurt disinda yasiyorum Birlesik Arap emirlikleri Abu dhabi. hayatimda tek ama tek yapmak istedigim meslek anaokulu ogretmenligidir; su an yasim 31 bu yil Ankara'ya kesin donus yapmayi planliyoruz eger mumkun olursa bu yastan sonra bile meslek lisesi fark derslerini tamamlayip cocuk gelisimi mezunu olmak istiyorum ordan da acikogretim anaokul ogretmenligi hedefim, cok kisa bir sure anaokulunda yardimci ogretmen olarak calismistim. universite isletmeye gittim fakat sevdigim isi yapma adina bitirmedim. su an bile yurt disinda bol bol vaktim oldugu icin cocuklara faaliyet dosyasi hazirliyorum; umarim birgun kullanmak nasip olur:-) benim sizden ricam bu faaliyetleri yapmak icin kaliplariyla birlikte calismalari aciklayan bir kitap var mi? eger varsa bana isim verirseniz cok cok sevinirim. Turkiye'ye yazin gittigimde alirim. yardimci olursaniz cok sevinirim. simdiden tesekkurler

nesrinakdag@yahoo.com

Adsız dedi ki...

çok şekerler bunlar
ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

çok şekerler bunlar
ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Tık tık,

Meral Hanım ordamısınız.

Sınıfınız çok güzelmiş.

Bu yılki öğrencilerinizi de görmek istiyoruz.

Ziyaretçilerinizi ihmal etmeyin lütfen :):)

Sevgiler..

RK

Adsız dedi ki...

MRB ÇOK ŞEKERLER HELE KİRPİLER
BANA DAGELİN FAALİYET VAR http://wwwinx.tr.gg

Adsız dedi ki...

meral hocam; sizin varliginizdan haberdar olmak nehosmus.sizden haber alinca bilseniz nekadar cok sevindim.yoklugunuz bizde okadar bosluk biraktiki seni cok ozlemistik.neyseki buna sukur.yeni faaliyetlerinizi bekliyoruz ogrencilerinizde cok sirinlermis. Basarilarinizin devamini diliyoruz.sevgiler selamlar.Nesringul

Adsız dedi ki...

çokkkk güzzzeeellll olmmmuuuşşşşş harika şeyler bunlar

seyabb dedi ki...

hepsi çok şirin

Adsız dedi ki...

meral ögretmenim öncelikle bu faaliyetleri yayınladıgınız için teşekkür ederim ama ne zaman degiştirmeyi düşünüyorsunuz sevgiyle ve hep mutlu kalın

taha dedi ki...

meral hayatım faaliyetlerin gerçekten çoooo güzel ellerine ve emegine saglık kendine çook iyi bak öptüm (yeni faaliyetlerini bakliyorum) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle