30 Ocak 2011 Pazar

TAVSAN KUKLA

Hala buhar olmadim dayanmaktayim yeni bir etkinlikle karsinizdayim :)
Cok tatli bu kukla bayildim!
Tavsan hazirlandiktan sonra tahta cubuga yapistirilmis, cubugun icinde hareket ettigi sey ise plastik bardak, ayrintili olarak yapilis fotograflarini gormek isteyenler oartesanato'ya tiklayabilirsiniz.

** Buradaki kitaplardan Kucuk Ari ve Leyla'yi bitirdim. Onlari okuduktan sonra binlerce kere sukrettim halime, halimize. Yasanmis hikayeler olduguna inanmak guc sadece filmlerde olur zannettigimiz seyleri uzaklarda bir yerlerde birileri yasiyor aslinda, bizde en azindan bende ufacik sorunlari bile buyutup buyutup dert ediyorum kendime yok yere...
Su anda Askin Gozyaslari Tebrizli Sems okuyorum cok guzel yazmis Sinan Yagmur ilgilenen arkadaslara okumalarini tavsiye ederim kesinlikle.

3 yorum:

Asis dedi ki...

Buhar olmadığına sevindim :) ah daha hala bu yüzyılda ne hayatlar var Meralcim halimize şükür edelim :) öpüyorum...

Meral dedi ki...

kesinlikle cok sukur!!

nokuruncocuklari dedi ki...

çok hoş bir kukla, teşekkürler paylaşım için:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle