17 Ocak 2009 Cumartesi

IKI BOYUTLU ELMA ARMUT ANASINIFI SANAT ETKINLIKLERI, COCUKLAR ICIN MASAL ve SIIRLER



Her cocuk icin ayni boyda iki tane elma ve armut hazirladim, biri fon kartonundan oldugu icin sadece kestiler digerini hem boyadilar hem kestiler, boyayip kestiklerini ikiye katlayip digerinin uzerine yapistirdilar.
COCUKLAR ICIN MASAL ve SIIRLER
BURADA masal siir ve sarkilari bulabilirsiniz, ben kucuk karinca cocuk sarkilarini, kucuk kara baligi ve musfik kenter masallarini sorunsuz indirdim.

9 yorum:

Nur dedi ki...

çok güzel olmuş miniklerin ve senin ellerine sağlık canm. masal ve şarkılarada bakıyorum hemen eminim çok işime yarayacaktır teşekkürler :)

Asis dedi ki...

Meralcim iyi pazarlarrrr..miniklerin el becerilerinin gelişmesi için güzel şeyler yaptırıyorsun,sen çok tatlı bir öğretmensin eminim seni çok seviyorlardır ;)) sevgilerimle

cgty dedi ki...

Merhaba Meral cim..Yine güzel çalışmalarla dönmüşsün.
Tezhip çalışmanda süper..

sevgiler kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

meralim örtmenim, sfelsefeci yoğun çalışıyor, bilgisayarı ağır hasta, kıbrıs'ta tatil yaptırırsa düzelir inşallah:)
merak etme, kötüye bişey olmazmış:)sadece bilgisayarın insan icadı olmasından kaynaklanan sorunları var ve bu nedenle açılmıyor. yakın zamanda takiplerime devam ederim. kenddine ve çocuklara iyi bak. sevgilerimle
SF

becerikliminikler dedi ki...

çok güzel olmuş bende bunlardan yerli malı haftasında mobil yaptırmıştım fotoğraflarını bulursam eklerim:)

Lezzet Gemisi dedi ki...

şahane olmuş. o minik ellere sağlık. bizim kızın öğretmenine de anlatmalıyım. o da bu çalışmayı yaptırsın. çok beğendim.

Meral dedi ki...

Yorum yazan herkese tesekkurler

Sfelsefecım ve cagatay sızın yorumlarınızı yenıden gormek ne guzel!!

simayhobievi dedi ki...

meralcim ne güzel bir çalışma üç boyutlu burdan yola çıklılıp bizimkilerie uyarlayarak bişerler yaptırırım 2. dönem artık elinize sağlık iyi tatiller canım

Lezzet Gemisi dedi ki...

yarın yarı yıl tatili başlıyor. bizde de ilk karne heyecanı var. ben de arkadaşıma iyi tatiller dileyeyim dedim. tatil diye bizi ihmal etme olur mu... :))) sevgiler cnm. görüşürüz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle