29 Kasım 2009 Pazar

KURABIYE

(fotograf alintidir)

Her ne kadar bayramin son gunu gelmis olsada gecikmelide olsa herkese iyi bayramlar diliyorum. Benim bayramimin cok iyi gectigi soylenemez saglik sorunum nedeni ile gunlerdir evden disari cikamadim, evde yatarak gecen bayramda pek bayrama benzemiyor.

Kurabiye fotografini gorup tarif verecegimi dusunmeyin sakin :) gecenlerde sinifta yaptigimiz aile katilimi etkinligimizden bahsetmek istiyorum. Velilerimden birisi istedigi bir kurabiye hamurunun malzemelerini getirerek sinifta cocuklarla birlikte kurabiye hamurunu hazirladi, hamur hazirlanirken icinde hangi malzemelerin oldugu, malzemeler birbiriyle karistikca nasil degisiklige ugradiklari hakkinda sohbet ettik, hamur hazirlandiktan sonra kurabiye kaliplari ile kurabiyelere sekil verdiler, pisme asamasina gelince okulda firin olmadigi icin pisiremedik ama velimin onceden pisirip getirdigi kurabiyeleri afiyetle yediler. Cok eglenceli bir etkinlik oldu fikir olmasi acisindan bahsetmek istedim, aslinda o gun fotograf makinemi de yanima almistim ama fotograf cekmeyi unuttum :( ama yaptigimiz kurabiye yukarida resmini gordugunuz kurabiyenin aynisiydi.

5 yorum:

Asis dedi ki...

Geçmiş olsun Meralcim,güzel bir etkinlik olmuş :)sana da iyi bayramlar sağlıkla..sevgiler canım.

Nezihe Ak İnci dedi ki...

Gecmis olsun umarim yeni haftaya iylesmis olarak girersiniz. Bu arada yeni sablonunuz cok cici, insana enerji veriyor. Sevgiler...

Meral dedi ki...

Tesekkur ederim Butterfly :)

Tesekkurler Nezihe Hanim sablonu begenmenize cok sevindim :)

Adsız dedi ki...

Meral hanım bloğunuz çok hoş olmuş. Sizin bu enerjinize hayranım doğrusu. Hayırlı uğurlu olsun. Selamlar.
Ramazan

Meral dedi ki...

Teekkur ederim Ramazan Bey cok incesiniz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle