19 Şubat 2011 Cumartesi

NEZAKET ve GORGU KURALLARI KOSESI, MEVCUT GRAFIGI, KAR TANELI ve KALPLI RPOJE


 
Bu guzel etkinliklerin adresi yine canim arkadasim Kevser :)
Siteyi takip edenler Kevser'i cok iyi taniyor, ben bilmiyorum o kim diyen varsa buraya bir tik :)
O kadar cok ozledimki isimi, cocuklari, arkadaslarimi bunlari gordukce biran once Turkiye'ye gidesim hatta buraya hic donmeyesim geliyor, sonra sabir diyorum "bak 6 ay bitti bile geriye ne kaldi ki 2,5 sene cok degil" :)

 
Birinci fotograf sinifin tavanina ait, bu sene kalpler ve kar taneleri ( tam emin degilim ama kar tanelerini buradaki gibi hazirlamis sanirim.) suslemis sinif tavanini.
Gecen yil bu sekilde suslemistik, bence bu yil ki hali cok daha sade ve guzel olmus.

 
                        

 
 Bu da mevcut grafigi donem basinda boyle daha farkli bir grafik hazirlamisti, ikinci donem degistirmis yine harika olmus.

 
 
Eveeettt gelelim nezaket ve gorgu kurallari kosesine.
Cok guzel dusunmus bu koseyi, gecen yil buradaki nezaket kumbarasi aile katilimi calismasini yapmistik ama sonuc cok iyi olmamisti hedefimize tam anlami ile ulasamamistik bu sekilde nezaket ve gorgu kurallarini ogrenmeleri ogrenmekle kalmayip hayatlarinda uygulamaya baslamalari cok daha kolay olur.
Nasil uygulanacagini ise ailelere gonderdigi mektupta anlatmis.
Bir de iyilik defteri olusturmalarini istemis her ikisinin nasil uygulanacagini buradaki mektupta gorebilirsiniz.
(acilan sayfanin en altinda bekleme suresi bittikten sonra sifreyi yazip indirebilirsiniz)
 
Son olarak arkadasim Kevser'e cok tesekkur ediyorum ondan gelen bu maillerin bu kadar uzakta olan benim icin ne kadar degerli oldugunu kelimelerle anlatmam cok guc.

NOT: Hulya Hanim'dan bahsetmeliyim mutlaka :)
 o'nunla calismak buyuk sans hic isten kacmaz, banane demez, bize her zaman destek oldu, butun bunlar o'nun yardimlari ile oluyor.
Ellerine saglik Hulya Hanim!


4 yorum:

songul dedi ki...

bende sinifi gormustum cok guzel olmus tavanlardakini senden gormus yapmis galiba cok sade ve guzel olmus

Meral dedi ki...

bende cok begendim :)

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım yazdıkların içic çok teşekkür ederim bu etkinlikleri yaparken senin sitenden çok yararlanıyorum hülya hanımın katkısını unutamam onada çok teşekkürederiyorum kevser

Meral dedi ki...

iyiki Hulya hanim var hakkaten onun destegi olmasa yalniz birseyler ortaya cikarmak cok zor.
Bende burdan coookkk selam gonderiyorum o'na ozledim sizleri kizlar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle