11 Şubat 2011 Cuma

KAPI SUSU, TAKVIM, YERLI MALI HAFTASI KUTLAMA DAVETIYELERI







Ogretmenler bilirler zumre arkadasi cok onemlidir, aslinda sadece ogretmenlikte degil her meslekte kiminle birlikte calistigin cok onemlidir.
Ben bu konuda sansliyim karsima hep beraber calismasi keyif veren, iyi insanlar cikti.
Iste bu guzel etkinlikler cok sevdigim, becerikli, caliskan zumre arkadasim Kevser'den geldi. Gectigimiz yillarda da Kevser etkinlikleri ile renk katmisti siteye :)
(bkz: Cicek Proje, Sunger Bob, Yumurta Kolisinden Cicek, Kose ve Grafik Ornekleri)
Bir diger cok sevdigim, becerikli, caliskan zumre arkadasim da Songul, simdi ondan bahsetmesem olmaz, Songul senden de bekliyorum etkinlikler :)

Birinci fotograf kapi susu mukavvadan kesip, uzerine makarna yapistirmislar, sprey boya ile boyayip kurdele ve yilbasi susleri ile suslemisler.

Takvimi siyah kartona sekilli makasla beyaz ve kirmizi kagittan kalp ve yildizlar kesip yapistirarak yapmislar, ortadaki resim ise Kevser'in kendi cektigi sinif fotografi.

Digerleri ise yerli mali kutlamasi icin hazirladigi davetiyeler ikiside cok guzel, ben ozellikle karpuzlu olana bayildim :)

Ellerine saglik Kevsercigim cok tesekkur ederim.

Son olarak bu vesile ile bir de duyuru yapmak istiyorum sizlerde etkinliklerinizin BOYALI ELLER'de yayinlanmasini istiyorsaniz meralkisa@boyalieller.com adresine mail gondermeniz yeterli.

Herkese guzel haftasonlari diliyorum...  

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle