27 Aralık 2010 Pazartesi

YUZU DEGISEN KARDAN ADAM KARTI





Alisilmisin disinda cok guzel degisik bir kart olmus. BU adreste bu kart disinda cok farkli kart ornekleri bulabilirsiniz.
**Turkiye'de girdigim 2010 yilina Brezilya'da son verecegimi soyleseler asla inanmazdim hayat dunyanin bir ucuna surukleyebiliyor insani. 2011 soyle olsun boyle olsun demeyecegim biliyorum ki bu yeni yilinda icinde hazirlanmis surprizler zaten benim iradem disinda beni bekliyor, yasayip gorecegim bakalim neler getirecek. Umudum, surprizler guzel olsun...
Yeni yilin yaklasmasi ile sehir gelin gibi suslendi, ne yana baksan isil isil goz kamastiriyor :)
Aslinda suslemelerin guzelligi bir kareye sigmiyor, fotograflardan cok daha guzel ama oldugu kadari ile bu suslu sehirden kareler...






















3 yorum:

Nur dedi ki...

kart çok şirinmiş gerçekten.
2011 inşallah hepimize güzel sürprizler getirir canım. Bazen planların hiç anlamı olmuyor gerçekten neler hayal edip neler yaşayabiliyor insan..

Nezihe Ak İnci dedi ki...

Brezilya resimleride kartta süper. Tadını çıkarın öğretmenim. :) 1 aykadar sonra sizin üst kıtaya komşu geliyorum. :)

Meral dedi ki...

hayirli olsun ne guzel biraz daha yakina gelseydiniz keske :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle