7 Aralık 2010 Salı

ELDIVEN SINCAP, KUCUK KIZ SARKISI MP3

Bu sincabin hem yapimi cok kolay, hem sevimli ( daha renkli bir eldivenle yapilsaymis daha da sevimli olurmus bence.) hem de cocuklarin onunla oynamaya bayilacagi kesin :)
Ayaklari ve govdesi isaret ve orta parmaklardan, kuyrugu bas parmaktan, kollari serce ve yuzuk parmaklarindan, basi bu parmaklarin devamindan yapilmis. KAYNAK...

Gecen yil 23 nisanda kucuk kiz rondu calistirmistim, izlemek isteyen olursa burada..
Sarkisini bloga eklememistim gecenlerde sarki ile ilgili istek gelince sarki da blogda bulunsun istedim. Indirmek isteyenler BURADAN indirebilirler...

** Blogun sablonunu degistirmeyi seviyorum, kac kez degistirmisimdir Allah bilir, ama bu sefer tam bir iskence oldu, gunlerce ugrastim tam istedigim gibi de olmadi aslinda :(
Yakinda yine degisir muhtemelen :)

2 yorum:

Asis dedi ki...

Meralcim selam,
sincap gerçekten süper ama renkli bir eldivenle daha güzel olur dediğin gibi belki denerim ;)şablonun güzel olmuş diğeri de güzeldi nerden buluyorsun böyle değişik şablonları ben ne varsa onlara mahkümum blogerda :) başka beceremem artık..çok öpüyorumm.

Meral dedi ki...

Tesekkur ederim yeniden burada olman ne guzel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle