4 Haziran 2007 Pazartesi

KAGIT KATLAMA TEKNIGI ILE YAPILMIS GRUP CALISMALARI...UCURTMA YAPIMI RESIMLI ANLATIM ve VIDEO...

Bugun istek gunu :)
Daha once grup calismalari istendigini ve yayinlayacagimi soylemistim iste bunlar o grup calismalari kagit katlama teknigi ile yapilmislar ben hepsinide cok begendim :)

COCUKLAR
GEMILER ve TAYFALAR

KAPLUMBAGALAR
KUSLAR

UCURTMA YAPIMI

Ucurtma yapimi sadik okuyucusu oldugum Sfelsefeci icin :) :)


BASAMAK1

Biri uzun biri kisa 2 tane cubuk ust uste gelecek sekilde baglanir.
BASAMAK2
Cubuklarin uc kisimlari bir miktar oyulur(kenarlarina ip baglayabilmek icin) ve kenarlarina ip baglanir, daha sonra bir kagidin uzerine hazirlanan cerceve konulur kenarlarina 2-3 cm bosluk kalacak sekilde kagit kesilir ve cerceve kesilen kagitla kaplanir.
BASAMAK3


Cubuklarin iki ucundan ip baglanir ipin bir kismi kuyruk olmasi icin uzun birakilir. Kuyrugun ust tarafindaki ipin tam ortasindan ucurtmayi tutup ucurabilmek icin uygun uzunlukta bir ip baglanir ve ucurtma istenilen sekilde suslenir.

NOT: Eger anlatimim yeterli olmadiysa http://www.youtube.com/watch?v=NjH83CpiUSQ burada ucurtmanin nasil yapilacagini ayrintili bir sekilde gosteren videoyu izleyebilirsiniz.

Ucurtma yapmaya karar veren herkese kolay gelsin ;)

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam canım,yine cıvıl cıvıl valla insanın çocuk olası geliyor ;)) Uzun zaman çalışmayınca tabii önce zor gelir ama henüz gençsin ben artık yoruldum 28 yıldır çalışıyorum daha ne zaman bitecek belli değil :( Sana kolay gelsin canım,başarılar.İyi gecelerrrrr

Adsız dedi ki...

Merhaba öğretmenim,
İlk uçurtmamı ilkokul 4 e giderken yapmıştım. Çok hoşuma gitmiş ve zevk alarak uçurmuşum ki hâlâ uçurtma yapıyorum ve çocuklar gibi seviniyorum.

Adsız dedi ki...

selam:)
neşeli haftalar:)
ben ilk uçurtmamı üniversitede uçurtma şenliğinde uçurdum ve müthiş zevkliydi..yine istiyoruuuummmm :)

Bengi Abla dedi ki...

Meralcim ne ciciş yeler bunlar böyle yine :)
kaplumbağalar nekadar gerekci , yelkenlilere ise hayran kaldım

Bengi Abla dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

sevgili öğretmenim,kuşlar kablumbağalar ve gemiler birbirinden harika şeyler.Yaz senin sahifende bambaşka bir şekilde içaçıcı olarak geldi. o uçurtmaların hayatımızdaki yeri bir başkadır. o dönemleri hatılmak çok güzel bir duygu ve heyacan veriyor. ellerine sağlık. sevgiler selamlar.Nesringül

Adsız dedi ki...

şahaneler şahaneeee

Adsız dedi ki...

Meral öğretmenim iyi geceler dilemeye geldim. İyi çalışmalar.

Adsız dedi ki...

canım çok güzeller çok teşekküler ev ,gemi,kampumbağın katlama aşamaları var mı???

Adsız dedi ki...

bunlari bizim usaklarin tek basina yapmasi zor:)) baya bi zahmetli, yapsalarda bi seye benzemez, aman yine de hepsi birbirinden guzel ellerine emegine saglik..

bu arada kucak dolusu sevgi biraktimmm

ve kocaman opuyorum seni...

Meral dedi ki...

Nevriyecim aslinda yapim asamalari var ama bu aralar cok yogunum onlari yayinlamak icin hazirlamaya firsatim olmadi ama soz ilk firsatta onlarida yayinlayacagim.

Yorum yazan butun arkadaslar tesekkurler :)

Adsız dedi ki...

selam canım. Bayılşırım uçurtma uçurmaya. Ben daha hevesliyim çocuklarımdan.. yakında uçurtma şenliği olur denemeli bu uçurtmayıda..
Benim iki tane var şimdilik :)

Adsız dedi ki...

Selam canım,teşekkürler inşallah iki hafta sonra ameliyat olucam hayırlısıyla herşey iyi giderse görüşeceğiz yine sizleri özleyeceğim ;)Sana da kolay gelsin işin çok biliyorum,kocaman öpüyorummm

Adsız dedi ki...

Hayırlı Cumalar öğretmenim.

Adsız dedi ki...

Selammm canım işleri hafiflettinmi biraz ;)Sevgili annene çok teşekkür ederim ziyareti ve iyi dilekleri için ;))Sevgiler canım öpüyorummmmm

Adsız dedi ki...

sizin aq piçler

nesliii dedi ki...

ben da ögrencym on bire gectim çoçuk gel bölümü bu bölüm çoook zor yaaaaaaaa.....

nesliiiXS dedi ki...

hayat gibi buda zooor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle