10 Haziran 2007 Pazar

BABALAR GUNU ICIN IKI ONERI...

Babalar gunu yaklasiyor, babalar icin yapilabilecek bir gozluk kabi, birde kart ornegi var bugun.

GOZLUK KABI
Gozluk kabini yapmak icin havlu kullanilmis kaliplar bende yok ama uzerindeki balik kabi boyama kitaplarindan bulunabilir, gozluk kabinin kalibi icinde baska bir gozluk kabi kullanilabilir cok guzel bir hediye olmus bence.
BABALAR GUNU KARTI

Istenilen buyuklukte dikdortgen bir karton kesilmis ortadan ikiye katlandiktan sonra (ikinci resimdeki gibi kesilmis ve ice dogru katlanmis) katlanilan yere kupa yapistirilmis daha sonra kestiginiz karttan daha buyuk bir kart kesilmis ilk kart ikinci kesilen kartla kaplanmis. Bugunluk bu kadar :), bu kartida cok begendim ben yapmak isteyen olursa kolay gelsin :) ;)

NOT: Bir onceki konuda yayinladigim grup calismalarinin katlama asamalari istenmisti, asamalari daha uygun oldugum bir zamanda yayinlayacagim ;)

10 yorum:

Bengi Abla dedi ki...

pop-up kartlara bayılıyorum :)
sen bolca yayınla bunlardan meralcim :)
grup çalışmalarınıda merakla bekliyorum :)
SEVGİLER İZMİR'DEN
MUTLU HAFTALAR ...

Adsız dedi ki...

evet gerçekten gözlük kabı çok güzel olmuş teşekkürler canım

Adsız dedi ki...

sevgili öğretmenim,babalar günü için düşündüğün gözlük kabı ve tebrik kartı güzel olmuş. Ellerine sağlık. sevgiler selamlar.Nesringül

Adsız dedi ki...

Erkeklere hediye almak biraz zor ama çok iyi bir fikir vermişsin yine.
Sağol canım,hemde çocuklarının elinden çıkınca dahada kıymetli olur
Sevgiler

Adsız dedi ki...

İyi geceler öğretmenim, nihayet bloga dönüyorum. Türkiyeye dönüşünüz başlamış, hayırlı yolculuklar. Bu arada babalar gününü hatırlamanız da güzel.

Adsız dedi ki...

laf aramızda benimkinin de pek arası yok.ancak kızartmadan fırında yaparsam yiyor.ben hepsine bayılıyorum.sevgiler canısı.

Adsız dedi ki...

yine dokturulmus:) bizim okulda cocuklar tas boyamasi yaptilar uzerinede burda bi soz vardir ceviremiyorum tam ama tas gibi bi babam var a benzer bi yazi yazdik:) masrafsiz kolay bi sey ama cokta anlamli bi sey oldu:)

bu arada ustteki yeni adresim eskiyi kullanirmiyim daha bilmiyorum, toparlandigini geri donuse hazirlandigini yazmissin canim kolay gelsin, sevgiyle kal olurmu kocamannnn opuldunn...

Adsız dedi ki...

merhaba canım ziyaretin için teşekkürler seni arkadaşım olarak kabul ediyorum gine bekliyorum görüşmek üzere

Adsız dedi ki...

hayır canım temmuza kadar buralardayım.görüşürüz daha.sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım nasılsın bende sana güzel bir hafta diliyorum her şey gönlünce olsun sevgiler görüşmek üzere ankaradan sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle