21 Mart 2011 Pazartesi

CARTOON MOUSSE KELEBEK

Sabahci oldugum bir yil Turkiye'de tezhip kursuna gitmistim burada ve burada tezhip eserlerimden bazilarini yayinlamisim bunlar ilk yaptiklarim bunlarin disinda iki eserim daha var ama onlari yayinlamamisim nedense, zaten o yil ki yazi sayisina bakilirsa blogum cok sessiz kalmis pek ilgilenmemisim :)
Neyse konumuza donecek olursak, buradaki gunlerimi degerlendirmek amacli cartoon mousse kursuna gitmeye basladim.
Daha once cartoon mousse calismasi gormemistim hic, cartoon mousse patchwork'un strafor uzerine yapilmis hali genelde ahsap kutulari suslemek icin kullaniliyor.

 Bunlar kullandigim malzemeler bunlara ek olarak tutkal ve tutkali ahsap uzerine surebilmek icin bir de firca var.

 Bu da ilk kutu suslemem de kullandigim desen. Kelebek yapmak basit oldugu icin ilk denememde kelebek yapmak istedim.
 Bu da bitmemis hali, ahsap kutunun kapagina strafor yapistirdim, straforun uzerine deseni cikardim, uzerine desen seklinde elyaflar keserek yapistirdim, elyaflarin uzerini kumasla kaplayip kumasin kenarlarini straforun icine yerlestirdim.

Bu da bitmis hali. Yapimi kolay ve zevkli sevdim ben cartoon mousse yapmayi.
Tezhiple kiyaslanmaz tabii tezhipin  yeri cok ayri onu da soylemeden gecemeyecegim :)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle