1 Ekim 2009 Perşembe

TELEVIZYON


Bloguma gelenler farkli birseyler gorsun artik diye kiyidan koseden cikardigim televizyon sanat etkinligimiz. Ben seviyorum bu etkinligi, televizyonun ekranina sevdikleri bir filmin ya da hayal ettikleri filmin resmini ciziyorlar, hazirlanan televizyon seklindeki kartonlara yapistiriyorlar, anten yapmayi da ihmal etmiyoruz tabii bizim televizyonlar eski model :) :)
Bu etkinligi yaparken hangi filmi cizdiklerini sordugumda aslinda kesinlikle izlememeleri gerektigini dusundugum Adanali ve benzeri dizileri cizdiklerini soylemislerdi.
Keske cocuklar icin daha cok egitici-ogretici programlar olsa, keske aileler cocuklarinin izledigi programlar konusunda daha secici davranabilse, hatta keske hic televizyon izlenmese de bosuna vakit oldurulmese....

6 yorum:

Nezihe Ak İnci dedi ki...

Cocuklarin hayal gucunu gelistiren bir etkinlik... Tesekkurler ogretmenim. :) Bu ara da televizyon hakkinda yazdiklarina katiliyorum. Insaallah toplum olarak daha da bilincleniriz.

Asis dedi ki...

Ay ne seker tv hem de nostaljik :) tv hakkinda dediklerine katiliyorum insallah bilinclenir birgün insanimiz.sana keyifli bir haftasonu canim,sevgiler.

Lezzet Gemisi dedi ki...

biz geçen sene ana sınıfımızda böyle etkinlikler pek görmedik. dolayısıyla senden feyz alıp, evde uygulatmaya çalışıyorum kızıma. paylaşımların için çok teşekkürler canım. kolay gelsin...

Nur dedi ki...

çok güzelmiş canım ellerinize sağlık
sevgiler :)

boyama oyunları dedi ki...

Merhaba hocam sizin bloğunuzu bir ebebeyn olarak çok beğendim.Çalışmalarınızda başarılar dlerim size bir tavsiyem olacak benim sahibi olduğum ve okul öncesi çocuklarına yönelik bir boyama oyunu sitem var.Ve çocuklara zararlı içerik eklemeden eğlenceli vakit geçirmeleri için boyama oyunları hazırlıyoruz.Bloğunuzdan bize destek verieseniz çok memnun olacağım.Site adresi :www.boyamaoyunlari.biz

iletişim için:
http://www.boyamaoyunlari.biz/contact.php teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

Meral dedi ki...

Yorumunuz icin tesekkur ederim.
Guzel bir site hazirlamissiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
site ekle site ekle Site Ekle